Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2017, 19506 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.799,- p/mnd klik hier
2017, 15226 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.940,- p/mnd klik hier
2017, 25335 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2017, 6393 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2017, 6000 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2019, 15687 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2019, 4155 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2020, 12071 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2020, 8500 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.599,- p/mnd klik hier
2020, 10660 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.224,- p/mnd klik hier
2021, 17997 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.749,- p/mnd klik hier
2021, 4516 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2021, 9091 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2021, 4171 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 5.100,- p/mnd klik hier
2022, 2800 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2022, 3500 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2022, 6003 Km
Merkdealer
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2022, 3065 Km
Merkdealer
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2023, 3625 Km
Merkdealer
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2023, 4001 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion