Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 6.100,- p/mnd klik hier
2013, 39725 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 6.200,- p/mnd klik hier
2013, 47312 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2013, 33899 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2013, 22210 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2013, 25623 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2013, 11614 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2013, 8002 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 5.550,- p/mnd klik hier
2014, 51446 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 5.945,- p/mnd klik hier
2014, 45133 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 6.850,- p/mnd klik hier
2014, 11147 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2014, 19128 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2015, 41909 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 6.199,- € 6.599,- p/mnd klik hier
2015, 46000 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2015, 21644 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2015, 17529 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2015, 21203 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 7.190,- p/mnd klik hier
2016, 29832 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 20976 Km
Merkdealer
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 6.745,- p/mnd klik hier
2017, 54478 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2017, 31005 Km
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion