Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2005, 49028 Km
SUZUKI GSF 650 S
SUZUKI GSF 650 S
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2005, 36616 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 2.990,- € 3.490,- p/mnd klik hier
2005, 52273 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2005, 32290 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2005, 21460 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 1.750,- p/mnd klik hier
2007, 70804 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 1.950,- € 2.450,- p/mnd klik hier
2007, 70000 Km
SUZUKI GSF 650 SA ABS
SUZUKI GSF 650 SA ABS
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2007, 62924 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 2.790,- p/mnd klik hier
2007, 61182 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2007, 50177 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 3.550,- p/mnd klik hier
2007, 43424 Km
SUZUKI GSF 650 N BANDIT
SUZUKI GSF 650 N BANDIT
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2007, 20927 Km
SUZUKI GSF 650 SA ABS
SUZUKI GSF 650 SA ABS
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2008, 18216 Km
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
€ 4.199,- p/mnd klik hier
2008, 28012 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2009, 33728 Km
SUZUKI BANDIT 650 S
SUZUKI BANDIT 650 S
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2011, 35730 Km
SUZUKI BANDIT 650 SA
SUZUKI BANDIT 650 SA
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2011, 15705 Km
Merkdealer
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2014, 26922 Km
SUZUKI GSF 650 A
SUZUKI GSF 650 A
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2014, 11542 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2014, 15500 Km
Wist u dat: In de motortaal "Super Glide" betekent: Model van Harley-Davidson dat uitkwam in 1971 en waarvan het ontwerp een compromis was tussen de Sportster en de Electra Glide. Dit door Willy G. Davidson ontworpen model betekende een knieval voor de stilering van de trendy westkust-scene van Amerika. De Super Glide maakte korte metten met de conservatieve verschijningsvorm van de Electra Glide, waarop de zitpositie nog rechtop was. Het was het eerste 120occ-model waarvan de enigszins lompe spatborden plaats maakten voor lichte, ranke spatborden. Daarmee erkende Harley-Davidson eindelijk de lang genegeerde wensen van het rijderspubliek.
© 2000 - 2025 Motoroccasion