Nieuwsbrief:

DUCATI  M 1100 - 2004

Garantie: Ja
10649 Km
Rood
ducati - m-1100
ducati - m-1100
ducati - m-1100
ducati - m-1100
ducati - m-1100
ducati - m-1100
ducati - m-1100
ducati - m-1100
ducati - m-1100
ducati - m-1100
ducati - m-1100
ducati - m-1100
ducati - m-1100
ducati - m-1100
ducati - m-1100
ducati - m-1100
ducati - m-1100
ducati - m-1100
ducati - m-1100
ducati - m-1100
ducati - m-1100
ducati - m-1100
ducati - m-1100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager: Ducati m 1000 monster uit 2004 met slechts 10.647km.

Origineel Nederlands geleverde motor (dus geen import). Lage kilometerstand, alle boekjes, alle sleutels en vol opties! Zowel optisch als motorisch een erg nette motor, bouten en moeren glimmen allemaal, zo vindt je ze niet veel meer. 

Voorzien van:
- Carbon voorspatbord
- Carbon bellypan
- Carbon kapjes onder zadel
- Sportuitlaat met Carbon 
- Rizoma racing doorzichtige koppelings behuizing
- Rizoma racing doorzichtige distributieriem behuizing 
- Rizoma racing rood geanodiseerde koppeling
- Rizoma racing tandwiel kap
- Valdoppen op achterbrug, frame & voorvork, elk onbeschadigd.
- HQ racing remschijven + gesinterde remblokken voorwiel, voor meer remkracht
- Verstelbare hendels
- Sportieve spiegels
- Korte kentekenplaathouder

Motor is keurig onderhouden o.a. door de vorige eigenaar zelf, een echte Ducati liefhebber. Voorvorkkeeringen zijn reeds vervangen door ohlins-rooske. Barstje in linker letter glas, niet hinderlijk.

Rijklaar meeneemprijs: €5399,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
- Motoren voor elk budget
- Aandacht voor detail
- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie 
Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager Sneek & Driebergen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden Cel­sius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motor­fiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt al­tijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle om­standigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half ver­brande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmte­ graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion