KWALITEIT IS GEEN TOEVAL
Motorjager biedt een ruim aanbod in tweedehands-motoren. Dit kan een goede optie zijn als je op zoek bent naar een betaalbare motor met een beperkt budget. Wij helpen je bij het vinden van een betrouwbare tweedehandsmotor die aan jouw behoeften voldoet.
Inruil
Als je jouw huidige motor wilt inruilen voor een nieuwe, helpen wij bij het taxeren van jouw motor en het bieden van een eerlijke inruilwaarde. Dit maakt het gemakkelijker om een nieuwe motor aan te schaffen zonder dat je zelf hoeft te zorgen voor de verkoop van jouw oude motor.
Haal- en brengservice
We begrijpen dat jouw tijd kostbaar is. Daarom bieden we de exclusieve "Motor aan Huis Bezorgservice" aan tegen een extra vergoeding. Laat jouw motorfiets gemakkelijk en veilig bij jou thuis bezorgen. Wij zorgen voor een zorgeloos transport, terwijl jij je kunt voorbereiden op avontuur en vrijheid. Kies voor gemak en comfort met onze bezorgservice. Neem vandaag nog contact met ons op.
Motor-aan-huis bezorgservice
Bij MotorJager begrijpen we dat jouw tijd kostbaar is. Daarom bieden we de exclusieve "Motor aan Huis Bezorgservice" aan tegen een extra vergoeding. Laat jouw motorfiets gemakkelijk en veilig bij jou thuis bezorgen. Wij zorgen voor een zorgeloos transport, terwijl jij je kunt voorbereiden op avontuur en vrijheid. Kies voor gemak en comfort met onze bezorgservice. Neem vandaag nog contact met ons op.
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd.
Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.