Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Motor Outlet – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Viertakt, viercilinder lijnmotor, 16 kleppen |
Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
Cilinder inhoud | 599 cc |
Comp. verhouding | 12.8:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Elektronische inspuiting met vacuumzuigers |
Ontsteking | DC-CDI |
Vermogen | 133 pk / 97.8 kW bij 145000 tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 12000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | Telescoop |
Vering achter | Monocross |
Remmen voor | Dubbele schijffrem, Ø310 mm |
Remmen achter | Schijfrem , Ø220 mm |
Voorband | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Achterband | 180/55 ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1380 mm |
Lengte | 2040 mm |
Breedte | 700 mm |
Hoogte | 1100 mm |
Zithoogte | 850 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Competition White, Yamaha Blue, Midnight Black |
Beschrijving | Dankzij onze overwinningen en ervaring in de World Supersport, beschikt de R6 over ongelooflijk hoge allround supersport prestaties, die je zowel op de weg als op het circuit optimaal kunt gebruiken. Het hart van de R6 wordt gevormd door het 16-kleps viercilinder blok met brandstofinjectie, waarvan de mapping is geperfectioneerd voor nog meer rijdervriendelijk topvermogen. |
 | Bathmen , Overijssel |
 | 06-38357616 |
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK
(Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken