Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 125 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
IMPACT YELLOW
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

XSR125: Stijlvol, veelzijdig en klaar voor avontuur

De nieuwe XSR125 combineert een tijdloze uitstraling met moderne technologie, waardoor je altijd opvalt. Aangedreven door een krachtig 125cc/11 kW-motorblok en uitgerust met wendbare besturing, maakt deze motorfiets elke rit een plezier, of het nu naar werk, school of een weekenduitje is. Met premium kenmerken zoals LED-verlichting, een volledig LCD-instrumentenpaneel, een lichtgewicht Deltabox-chassis en upside-down voorvorken biedt de XSR125 prestaties en comfort, geïnspireerd door zijn grotere broers in Yamaha's Sport Heritage-assortiment.



De XSR125 sluit naadloos aan bij Yamaha’s Faster Sons-lijn en biedt stijlvolle opties met bijpassende kleding en accessoires. Deze motorfiets is meer dan een vervoermiddel: het is een statement van vrijheid, stijl en plezier.

Beschikbare kleuren in 2025: Heritage White, Yamaha Blue, en Impact Yellow.
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion