Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | 1-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, enkel bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 52 mm x 52 mm |
Cilinder inhoud | 124.7 cc |
Comp. verhouding | 11.2 : 1 |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | Brandstofsysteem |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 15 pk / 11 kW bij tpm |
Max. koppel | 11.5 Nm bij 8 tpm |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 11 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, Ø37 mm, veerweg 130 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link type veersysteem), veerweg 110 mm |
Remmen voor | Hydraulisch remsysteem met één remschijf, Ø 267 mm |
Remmen achter | Hydraulisch remsysteem met één remschijf, Ø 220 mm |
Voorband | 110/70-17 |
Achterband | 140/70-17 |
Wielbasis | 1330 mm |
Lengte | 1960 mm |
Breedte | 800 mm |
Hoogte | 1065 mm |
Zithoogte | 815 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: APRILA, KAWASAKI, KTM, MIA, CAN-AM, DUCATI, HONDOTO GUZZI, MOTO MORINI, PIAGGIOSUZUKI, TRIUMPH, YAMAHA |
Een nieuwe motor?
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
 | Bodegraven, Zuid-Holland |
 | 0172-650005 |
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italiƫ. Voor privƩrijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal.
De oorlog liet in Italiƫ diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiƫnte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken