Nieuwsbrief:

YAMAHA  VMX 1200 V MAX - 1999

Garantie: Ja
1500 Km
GOUD/ZILVER
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1999

Zeer speciale Yamaha V-MAX custom build, incl. taxatie rapport 2021 na verbouwing getaxeerd op € 31.000,-

Volledig opgebouwd met hoogwaardige onderdelen

-Otec RB 330 swingarm
-330 achterband 180 voorband op velgen met Yamaha stemvorken logo spaken
-ISR rem / koppeling pomp
-Doma uitlaten
-Custom zadel
-YSS achterschokbrekers
-USD voorvork
-ISR 6 zuiger remklauwen
-Wave remschijven
-Stalen remleidingen
-Custom kuipdelen
-km stand 1500 km na verbouwing, geen teller, wordt geleverd incl. nieuwe TomTom rider 550 voor snelheid en ritregistratie.
-enz enz enz..

Incl. afleveringskosten en 12 maanden Bovag garantie.

Termaat Motoren, jouw Yamaha specialist.

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion