Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
REDLINE
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden

De nieuwe Yamaha Tracer 9 is nu te bestellen bij Moto Hippo, de officieel Yamaha dealer van Noord-Holland. Bestel nu en rij als 1 van de eerste op deze nieuwe Tracer 9.

De TRACER 9 is standaard voorzien van een premium 7” TFT dashboard, LED koplampen, een in 10 stappen verstelbaar windscherm en een zadel met lage en hoge zadelstanden. Met de TRACER 9 ligt de nadruk op het maken van een motorfiets die zich aanpast aan de rijder en alles uitzonderlijk goed kan, voor een opwindende rit zonder compromissen.

De TRACER 9 is ontworpen om de Roads Of Life te trotseren en zit boordevol slimme techniek en ontwerpoplossingen om de best mogelijke rijervaring te garanderen. Lichtgewicht wielen, gemaakt met behulp van Yamaha's SpinForge-proces en voorzien van op maat gemaakte Bridgestone-banden, dragen bij aan een lichte en wendbare machine, die prachtig is afgestemd op het speelse driecilinder crossplane-motorblok en de hellinggevoelige elektronische rijhulpsystemen.

Moto Hippo, met een geschiedenis sinds 1957, staat garant voor kwaliteit en betrouwbaarheid als officiële dealer van Yamaha, Ducati en Moto Morini. Ontdek naast nieuwe motoren ook een ruime selectie van meer dan 50 occasions, zorgvuldig geselecteerd en beschikbaar met diverse garantiepakketten. Inruil van je huidige motor is mogelijk.

Naaste deze nieuwe Yamaha Tracer 9 leveren wij ook:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion