Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 10 SP ABS - 2020

Garantie: Ja
29565 Km
ICON PERFORMANC
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
yamaha - mt-10-sp-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Super gave Yamaha MT 10 sp. Standaard al een van de dikste hyper naked motoren leverbaar met onder andere de elektronische Öhlins vering! Messcherp stuurgedrag, een geweldig motorblok met 160pk veel koppel en waarbij je in hogere toeren zijn neef de R1 terugherkend maakt dit elke keer een feest om te rijden!

Deze motor is voorzien van:
- Comfort seat
- Korte kentekenplaathouder
- Gillis valprotectie op het blok
- Elektronisch inselbare öhlins vering
- Led knippelichten voor en achter
- Quickshift
- TFT scherm
- Cruisecontrole
- Instelbare rijmodi
- Instelbare traction control
- Koppelrijk viercilinder 'CP4' crossplane motorblok
- Van de YZF-R1 afgeleid motorblok, chassis en wielophanging
- Getuned voor een lineair koppelverloop in het lage en in het middentoerengebied
- Lichtgewicht aluminium Deltabox chassis
- Korte wielbasis (1400 mm) voor ongekende wendbaarheid
- Dynamisch 'Mass Forward' silhouet
- Rechtop en naar voren geleunde zitpositie
- Hoge specificatie remschijven met radiale remklauwen en geavanceerd ABS remsysteem
- Volledig instelbare, hoogwaardige wielophanging
- Multifunctioneel TFT instrumentenpaneel

Technische info: 203kg/ 1.000cc/ 4 cilinder/ 118kW
Garantie: 12 maanden BOVAG

Kernwoorden: MT 10/ MT-10/ MT10/ MT 09/ MT-09/ MT09

Deze motorfiets wordt u aangeboden inclusief 12maanden BOVAG garantie. Zo koop jij jouw droommotor met een goed gevoel en veel zekerheid. De geadverteerde verkoopprijs is inclusief:
- 12 maanden BOVAG Garantie
- Afleverbeurt*
- 40 Puntencheck
- Rijklaar- en Tenaamstellingskosten
- Tank minimaal half vol
- Gratis 10 dagen allrisk verzekering (motorscooters in overleg)
- Financiering mogelijk via diverse aanbieders
- Bezorging door heel Nederland voor € 155 (Waddeneilanden in overleg)
- Proefrijden is uiteraard mogelijk. Al onze motoren zijn tot showroomconditie gewassen en gepoetst, een proefrit is mogelijk bij intentie tot aankoop.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden. Controleer daarom voor aankoop van een motorfiets goed de zaken zoals accessoires en opties die voor u belangrijk zijn.
* Afleverbeurt volgens fabrieksspecificaties, slijtagedelen worden indien nodig vervangen; 3.000 km vrij van regulier onderhoud.

TopMoto Apeldoorn is al sinds 2008 dé Yamaha dealer voor Midden- en Oost Nederland. TopMoto staat voor:
• Full service motorspeciaalzaak van Apeldoorn | One Stop Shop concept
• Yamaha Exclusief dealer
• Grote voorraad A-merk occasions
• Motormode via Voordeelhelmen | Great riding gear voor iedereen
• Professionele werkplaats voor alle merken
• Uitgebreide hulp bij onderdelen en accessoires
• Hulp bij schade van taxatie tot herstel
• Motorverhuur via Motoshare
• GIVI Premium dealer | Choose your attitude
• BOVAG en RDW gecertificeerd
• Voor de motorrijders – gerund door motorrijders!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion