Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZ 8 - 2013

Garantie: Ja
3094 Km
Grijs
yamaha - fz-8
yamaha - fz-8
yamaha - fz-8
yamaha - fz-8
yamaha - fz-8
yamaha - fz-8
yamaha - fz-8
yamaha - fz-8
yamaha - fz-8
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

YAMAHA FZ8 – Sportieve allrounder met lage kilometerstand

De Yamaha FZ8 uit 2013 is een veelzijdige naked bike die kracht, comfort en sportieve rijeigenschappen combineert. Met een 779cc viercilinder motor levert deze FZ8 soepele, lineaire prestaties die ideaal zijn voor zowel dagelijks gebruik als sportieve ritten in het weekend.

Met slechts 3.094 km op de teller is deze motor nauwelijks ingereden en verkeert hij in uitzonderlijk goede staat. De comfortabele zithouding, stabiele vering en voorspelbare handling maken hem toegankelijk voor een breed scala aan motorrijders.

Waarom kiezen voor de Yamaha FZ8?

  • 779cc viercilinder motor met soepele vermogensopbouw

  • Comfortabele ergonomie en betrouwbare prestaties

  • Slechts 3.094 km gereden – nagenoeg nieuw

  • afkomstig van de eerste eigenaar

Prijs: € 6.989,-
Garantie: Ja

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je de motor komen bekijken?
Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.

Proefrit aanvragen?
Neem contact op en ervaar zelf het comfort en de soepele prestaties van de Yamaha FZ8!

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1910 - Na 1907 worden er meer dan duizend motoren per jaar gemaakt met een nieuwe 450 cc motorblok. Triumph coureurs Jack Marshall en Freddie Hulbert worden tweede en derde in de eerste TT motorrace van de Isle of Man. Matchless eindigt eerste. In 1910 verdubbelt de line-up met twee nieuwe modellen waarvan een 499 cc TT model met magneetontsteking, een batterij-onsteking niet eens optioneel.. Albert Catt rijdt in zes dagen net meer dan 3000 kilometer met een Triumph Tourist Trophy Roadster. In 1919 verlaat Maurice Schulte het bedrijf na een ruzie met Bettmann. Hij krijgt een genereuze gouden handdruk van 15000 pond mee. Schulte wilde zich niet langer alleen richtten op de tweewielers maar ook op de automobielen. Bettmann niet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion