Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZ 6 S FAZER - 2005

Garantie: Nee
32068 Km
Zilver/zwart
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha FZ6S Fazer

Nette Fazer met injectie
Bouwjaar 2005
Km stand 32068
Voorzien van volle kuip
Akrapovic uitlaatdempers met E-keur en demontabele dB-killers
Bike-Design valbeschermers
Radiateur beschermer met  "Fazer" logo
Compleet sleutelset
Rijklaar mee voor €2950,-


Opties en Accessoires:
Voorzien van volle kuip
Akrapovic uitlaatdempers met E-keur en demontabele dB-killers
Bike-Design valbeschermers
Radiateur beschermer met  "Fazer" logo
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jonge Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion