Nieuwsbrief:

YAMAHA  BT 1100 BULLDOG - 2005

Garantie: Ja
33800 Km
Dark Grayish Blue Metallic
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
yamaha - bt-1100-bulldog
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden,

Yamaha BT1100 Bulldog # Bouwjaar: 2005 # Kilometerstand: 33.800 # Kleur: Dark Grayish / Blue Metallic #

De Motor is in Zeer Goede Staat! Er zit enkel een klein flauw deukje in de linker Laser demper, maar buiten dat deukje om verkeerd de motor Echt in Perfecte Staat en is hij als Nieuw! Dit betreft een originele Nederlandse motorfiets, hij is van 2006 tot 2021 van de zelfde eigenaar geweest. Ik heb hem nu van de man overgenomen die hem in 2021 heeft gekocht. Hij is vanaf 2021 bij Yamaha dealer van Sleeuwen motoren in onderhoud geweest en heeft daar netjes elk jaar zijn beurtjes gekregen. Bij de 25.800km heeft hij nog een grote beurt gehad incl. kleppen controleren / stellen, enz. De facturen van de beurten worden allemaal netjes mee geleverd. Voordat de motor op internet kwam heeft hij nog een onderhouds beurt gekregen. Hierbij is hij voorzien van nieuwe olie en olie filter, rem olie voor + achter ververst, luchtfilter gereinigt, brembo achter remblokken gemonteerd en zijn de voorvork keringen vernieuwd en is hij voorzien van nieuwe voorvork olie. De banden (Michelin Road 5) zijn als Nieuw! De remmerij is in perfecte staat. Kortom opstappen en rijden zonder bij komende onkosten,

De Bulldog is opgebouwd met mooie accessoires, zo is hij voorzien van een set Laser Duo-Tech Dempers met een Prachtig Mooi Donker Geluid er in! Niet te hard maar ook niet als origineel, Verder heeft hij een Shad SH39 Topkoffer en een Mooie Wielstriping! Dus gewoon een Hele Mooie opgebouwde BT1100. De motor word afgeleverd incl. facturen van onderhoud en alle drie de sleutels (2 zwarte 1 rode). De BT1100 Bulldog staat natuurlijk bekend om zijn prachtige robuste V-Twin motorblok, een hele dikke 2 cilinder 1063cc. Het blok loopt niet alleen prachtig maar ziet er ook zeer indrukwekkend wat het een aparte motorfiets maakt. Het mooie aan de Bulldog is dat hij een robust uiterlijk heeft maar zeer spoepel loopt, Je kunt er heerlijk mee toeren maar met zijn 65pk kun je er ook perfect sportief mee rijden. Hij heeft net zijn beurt gehad dus helemaal opstap klaar! Een echte liefhebbers motor,

Zie foto's! Voor vragen kunt u me bellen of mailen,

Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk.

Geen aflever kosten! Financiering is mogelijk

bt1100 - bt 1100 - bulldog - 2003 - 2004 - 2005 - 2006




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dekker Motorsport Hapert
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion