Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
In een topstaat verkerende Vespa GTS 300 HPE Supertech van de 1e eigenaar.
Km.stand: 1682 km
1e Tenaamstelling: 03.2022
Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.
Ook zijn wij al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires.
Openingstijden:
Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | 1 cilinder, 4-tact, 4 kleppen, elektronische injectie, katalysator |
Boring x slag | 75 mm x 75 mm |
Cilinder inhoud | 278 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Via poort ingespoten alfa/N-type met lambda gesloten lus sturing en drieweg katalysator |
Ontsteking | Elektronisch, met inductieve ontlading, variabele bougievoorontsteking en driedimensionale kartering |
Vermogen | 22 pk / 15,8 kW bij 7,500 tpm |
Max. koppel | 22,3 Nm bij 5,000 tpm |
Koppeling | Automatische centrifugale droge koppeling met dempers |
Versnellingsbak | Twist and go automatic CVT, torque server |
Verhouding | |
Overbrenging | CVT met koppelomvormer |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 9 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Plaatmetaal met gelaste versterkingen |
Vering voor | Enkele-arm, dubbele-kamer hydraulische schokdemper met coaxiale veer |
Vering achter | Twee schokdempers met dubbel effect en regelbare voorlading |
Remmen voor | 220mm schijf |
Remmen achter | 220mm schijf |
Voorband | 120 /70 - 12 |
Achterband | 130 /70 - 12 |
Wielbasis | 1.370 mm |
Lengte | 1,930 mm |
Breedte | 755 mm |
Hoogte | |
Zithoogte | 790 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Bianco Innocenza, Rosso Passione, Verde Speranza, Nero Lucido |
Beschrijving | Vespa GTS 300 Super, dankzij het ontwerp en de technische inhoud, interpretatie van een sportieve klassieker en de meest krachtige Vespa ooit geproduceerd. De nieuwe two-tone lichtmetalen wielen zijn een herinnering aan die van lang geleden en benadrukken het sportieve karakter van dit model. De schorsing wordt versterkt door de rood geschilderde lente, een race detail dat de GTS 300 Super onderscheidt van andere Vespas. De instrumentatie is volledig analoog en in echte race-stijl zijn zwart gedrukt op wit voor de duidelijkheid en het gemak tijdens het rijden. Aan de rechterkant van de GTS Super is voorzien van een rooster met horizontale spleten die de mooiste Vespa ten opzichte van het verleden en geeft het een elegante, sportieve look. |
| Dealerschappen: APRILIA, MOTO GUZZI, PIAGGIO |
Wij verkopen kwaliteitsproducten en onderscheiden ons door een uitstekende klantenservice!
We doen er alles aan om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. Het is niet voor niets dat de meeste van onze klanten steeds weer bij ons terugkomen. Kom eens langs en bekijk ons assortiment met eigen ogen!
We verheugen ons op uw komst.
 | Eindhoven, Noord-Brabant |
 | 040-2418627 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken