Nieuwsbrief:

VESPA  GTS SUPER 300 - 2025

€ 7.995,- € 9.549,-
Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
vespa - gts-super-300
vespa - gts-super-300
vespa - gts-super-300
vespa - gts-super-300
vespa - gts-super-300
vespa - gts-super-300
vespa - gts-super-300
vespa - gts-super-300
vespa - gts-super-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
PROFITEER DEZE MAAND NOG VAN DE SPECIALE VOORRAAD ACTIE!!

Een bomvolle nieuwe Vepsa GTS 300 HPE Super.
Uitgevoerd met o.a.  Zelioni accessoires, zwarte accenten, 13" velgen, Michelin pilot sport banden Zwarte motordeksel, sportdrager, Comfortzadel en keyless startsysteem.

Van: € 9549,00 nu voor: € 8495,00

Wordt uiteraard geleverd incl. 2 jaar fabrieksgarantie.

Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Ook zijn wij al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires.

Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van den Burg Eindhoven
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion