Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Zeer nette Street Triple SA 2 met SCprojects uitlaat
- Bij aankoop van een motor 10% korting op nieuwe collectie kleding en helmen.
Tevens outlet met speciale prijzen! Oude collectie ongebruikte motorpakken, jassen en broeken, helmen, schoenen en handschoenen.
- Bisschop Motoren: het adres voor service en onderhoud, moderne werkplaats met Dynnstar-testbank.
Scherpe prijs voor alle merken banden, neem vrijblijvend contact met ons op. Tel.nr. 06-54220098
Opties en Accessoires: SC projects uitlaat.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld, 12-kleppen, DOHC, in-line 3-cilinder |
Boring x slag | 77,99 mm x 77,99 mm |
Cilinder inhoud | 660 cc |
Comp. verhouding | 12.65:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Multipoint sequentiële elektronische brandstofinspuiting met SAI, electrinisch bediend |
Ontsteking | |
Vermogen | 95 pk / 70 kW bij tpm |
Max. koppel | Nm bij tpm |
Koppeling | Nat, Multiplaat |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | O-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17,4 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Aluminium buizenframe |
Vering voor | Showa 41mm ondersteboven afzonderlijke functie vorken (SFF), 110mm |
Vering achter | Showa piggyback reservoir monoshock, 124mm. Verstelbare voorbelasting |
Remmen voor | Dubbele 310mm zwevende schijven, Nissin 2-zuiger glijdende remklauwen |
Remmen achter | Single 220mm vaste schijf, Brembo enkele zuiger schuivende remklauw |
Voorband | 120/70ZR17 |
Achterband | 180/55ZR17 |
Wielbasis | 1,410 mm |
Lengte | |
Breedte | 735 mm |
Hoogte | 1,060 mm |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | 166 kg |
Leverbare kleuren | Phantom Black, Diablo Red |
Beschrijving | Met de Street Triple S A2 bieden we beginnende motorrijders met een A2 rijbewijs een serieuze keuze voor een èchte motorfiets. In tegenstelling tot andere A2-motoren, is de Street Triple S A2 allesbehalve een tamme machine. Door een aangepaste cilinderinhoud van het unieke driecilinder-motorblok; met 660 cc is het maximale koppel nog steeds een dikke 60 Nm, met daarbij ook nog steeds dat karakteristieke, duistere geluid. Oftewel: op alle vlakken is de Street Triple S A2 een volwaardig lid van de Triumph line-up. |
WELKOM bij Bisschop Motoren.
U kunt bij ons terecht voor: - Nieuwe en gebruikte motoren - SCM Gecertificeerd inbouwbedrijf - Dynostar Testbank - Goed uitgeruste werkplaats - Schade reparatie en afhandeling - S100 en Castrol Dealer Werkplaats en onderhoud In onze ruime werkplaats kunnen wij de service geven die bij uw motor hoort. Bisschop Motoren heeft veel te bieden zoals een ruim assortiment motorbanden zodat u kunt kiezen welke band het beste bij uw rijstijl en motor past. Maar ook alle andere onderdelen zijn vaak uit voorraad leverbaar.
 | Punthorst, Overijssel |
 | 06-54220098 |
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept.
Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs.
De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952.
De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen.
Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken