Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPRINT ST 1050 - 2005

Garantie: Ja
49153 Km
Zilver
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
triumph - sprint-st-1050
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
  • Merk & Model: Triumph Sprint ST 1050

  • Bouwjaar: 2005

  • Kilometerstand: 49.153 km

  • Vermogen: 118 pk (87 kW)

  • Cilinderinhoud: 1050 cc

  • Kleur: Zilver

  • Prijs: €2.690 (zo meenemen)

  • Geschikt voor 35 kW: Nee

  • Inruil mogelijk: Nee

  • Financiering mogelijk: Ja

    Opties & Accessoires

    Middenbok – Ideaal voor onderhoud en stabiel parkeren
    Handvatverwarming – Comfortabel rijden bij koud weer
    Wheelstriping – Sportieve details op de velgen

  • Waarom kiezen voor Motorsport Klazienaveen?

    -Ervaren werkplaats – Onderhoud, reparatie en schadeherstel door experts.
    -Proefrijden mogelijk – Ervaar zelf het rijplezier.
    -Bezorging aan huis – Gemakkelijk en snel geleverd.
    -Deskundig advies – Persoonlijke service van motorliefhebbers.
    -Kwaliteit & passie – Alleen de beste voertuigen en onderdelen.
    -Flexibele betaalopties – Betalen bij aflevering of financiering mogelijk.
    -Servicebeurt & aflevercontrole – Altijd veilig en goed onderhouden de weg op.
    -10 dagen gratis all-risk verzekering – Extra zekerheid bij aankoop van een motor!

    Bezoek ons in Klazienaveen!
    Adres: Kruizemunt 4, 7892 AB Klazienaveen
    Telefoon: 0591-393 408
    WhatsApp: +31 611844404
    Website: www.motorsportklazienaveen.nl

    Openingstijden:
    Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 17:30
    Zaterdag: 10:00 - 16:00

    Afleverkosten €249 – geen verplichting!
    De genoemde prijs is de zo-meeneemprijs, zonder garantie. Je bepaalt zelf of je kiest voor extra zekerheid.
    Voor €249 afleverkosten krijg je:
    âœâ€Ã¯Â¸Â Een complete afleverbeurt
    âœâ€Ã¯Â¸Â 3.000 km garantie op het blok (binnen 1 jaar)
     

    Let op: Vooraf aanmelden is verplicht voor proefritten en afleveringen. Geen aanmelding = geen verzekering.

    We doen ons uiterste best om alle informatie zo actueel en accuraat mogelijk te houden. Toch kunnen er typefouten voorkomen. Controleer altijd de details voor aankoop. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorsport Klazienaveen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion