Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HNTR 350 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
REBEL BLACK
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden

Loop naar de Hunter 350 en je zult meteen op deze leuke, tactiele motorfiets willen
springen waarop old skool gepaard gaat met eigentijdse vibes. Start hem, en je
wordt begroet door een aantrekkelijke grom dat verandert in een plezierige roffel
wanneer je wegrijdt. Slalom door drukke straten dankzij de compacte geometrie, de
soepele besturing en de betrouwbare remmen. Neem deze nieuwe roadster mee
buiten de stad en hij glijdt soepel over rechte wegen, met zijn brede wielen en
tubeless banden. Stuur vervolgens over bochtige wegen en laat je zintuigen prikkelen
door het stevige, ultra responsieve frame en de 350cc motor met een overvloed aan
koppel.

Royal Enfield, wereldleider in het segment van de middelgrote (250cc-750cc)
motorfietsen, heeft vandaag de nieuwe Hunter 350 geintroduceerd, een dubbele
espresso op twee wielen in de motorwereld. De nieuwe Hunter 350 is ontwikkeld en
ontworpen om door drukke steden te manoeuvreren. De vernieuwde roadster met het
typische Royal Enfield-karakter heeft een vorm gekregen met een stijlvolle, compacte
maar toch krachtige geometrie. En dus rijd je met hetzelfde gemak door het drukke
stadsverkeer maar ook op rustigere wegen en in buitengebieden.

Gezien de verschuiving in de motorwereld, die van een ingewikkelde en complexe
benadering overgaat naar een functionele en simplistische aanpak waar
vindingrijkheid in het ontwerp en zelfexpressie hoog in het vaandel staan, heeft Royal
Enfield zichzelf tot doel gesteld een stadsmotorfiets te bouwen die perfect past in de
coolste buurten van de wereld van Mumbai tot Bangkok en van New York tot
Amsterdam. Een motorfiets die verfrissend nieuw, maar tegelijkertijd cool is vanwege
zijn old skool karakter, en niets verloren heeft van het kenmerkende DNA van Royal
Enfield. Hoewel het enige tijd kostte om hem te uit te werken, is de Hunter 350 de
perfecte mix geworden een ongelofelijk plezierige, krachtige motorfiets in retro-
metro stijl, die alle sensaties van het pure motorrijden bevat en deze presenteert met
een stijlvolle, stadsvriendelijke dosis opwinding.

Met 36 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion