Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- _____________________________________________
Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.
Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!
Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.
De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.
Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.
Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.
Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.
Joppen Motoren
Strijperdijk 3D
5595XM Leende
T. 0402062033
E. info@joppen.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 1 cilinder lucht/oliegekoeld |
Boring x slag | 72 mm x 72 mm |
Cilinder inhoud | 349.3 cc |
Comp. verhouding | 9,5 : 1 |
Kleppen | 2 Kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 20 pk / kW bij 6100 tpm |
Max. koppel | 27 Nm bij 4000 tpm |
Koppeling | Natte platenkoppeing |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Dubbel wiegframe |
Vering voor | Hydraulische voorvork 41 mm |
Vering achter | Dubbele schokdempers met instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Schijf (300mm), 2 zuigerremklauw |
Remmen achter | Schijf (270mm), 1 zuigerremklauw |
Voorband | 100/90-19 |
Achterband | 120/80-18 |
Wielbasis | 1390 mm |
Lengte | 2145 mm |
Breedte | 785 mm |
Hoogte | 1090 mm |
Zithoogte | 805 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Chrome Red,Bronze,Gunmetal Grey |
Beschrijving | Tijdloze Klassieker

Met de wedergeboorte op het nieuwe J-platform belichaamt de nieuwe Classic 350 de tradities en het vakmanschap uit vervlogen tijden. Met het naoorlogse G2-model als inspiratiebron, zag de Classic voor het eerst het levenslicht in 2008. Maar ook nu koestert deze machine nog altijd de tijdloze stijl & vormgeving van weleer met sierlijk ronde spatborden en een druppelvormige tank, kenmerkende klassieke koplamp, tijdloze vormen van de carterdeksels, uiteenlopende kleurstellingen en een onderscheidende diepe drumsolo uit de uitlaatpijp. Alle elementen vallen in volmaakte harmonie samen in een meesterwerk: de Royal Enfield Classic. Met zijn elegantie en naadloze afwerking als glanzende illustratie van de uitzonderlijke bouwkwaliteit, straalt de Classic 350 een onovertroffen schoonheid en kwaliteit uit die nooit uit de mode zal raken en altijd up-to-date blijft. |
| Dealerschappen: CAGIVA, DUCATI, HUSQVARNA, MASH, MV AGUSTA |
Joppen Motoren is een allround motorzaak met de motor voor elke keus.
Ook voor onderhoud, service, kleding, en accessoires. De rijke historie van het bedrijf zorgt altijd voor maatwerk advies en de best passende prijs.
 | Leende, Noord-Brabant |
 | 040-2062033 |
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over.
De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch.
De lage initiƫle kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp.
Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken