Nieuwsbrief:

REWACO  RF1 ST-3 - 2015

Garantie: Ja
81618 Km
ROOD
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
rewaco - rf1-st-3
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Te Koop Rewaco 
Type : RF-1 ST -3 / 3 Zitter ATM Trike
Bouwjaar : 2015
Kmstand : 81618
Motorinhoud : 1500 Cc 110 Pk
7 Versnellingen Automaat
Kleur : Rood
A.P.K T/m 02-2026

Band Voor : 200/50/R17 Op Star Velg
Banden Achter : 295/35/R18 Op Star Velgen
R.V.S Zijberschermbeugel
R.V.S Duo Passagierrailing
R.V.S Sissybar Duorijder
R.V.S Verstelbare Rem Pedaal
Spoiler : Kleur Zwart
Koffer +Neksteun +Kussen
Kofferrekje
Gordels voor + Achter
Kleur Zitjes : Zwart
Afsluitbare Tankdop
Sportline Voorvork
Chrome Spiegels
Snelgas
Crome / Electronische km + Toerenteller Cockpit
6 x Koplampenset
Sportline Uitlaat
Trekhaak
Windscherm
Geluidsysteem
7 Speed Automaat Power -Punch
Automaat
Mitshbishi 1500 Cc 110 Pk
Prijs 22.500,-
3 Maanden Garantie
Incl Servicebeurt
Voorbehoud Typefouten                                                                                              
 
 
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion