Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  BRUTALE 675 - 2015

Garantie: Ja
19500 Km
Zwart, zilver
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
mv-agusta - brutale-675
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Origineel NL geleverde MV Agusta Brutale 675 van liefhebber aangeboden in prachtige staat.

Bouwjaar: 2015
Slechts 19817km

Heerlijke drie-cilinder-in-lijn motor met tegengesteld draaiende krukas, 798cc. Geweldig koppelverloop met geen andere motor te vergelijken. Daardoor een totaal andere fijne motorbeleving ten opzichte van 2 of 4 cilinders. Kom naar de showroom en ervaar!

Recent (grote beurt gehad) O.a. vervangen:
  • Nieuwe bougies
  • Nieuwe vloeistoffen (olie,remvloeistof,koelwater)
  • Nieuwe voorband
  • Nieuwe achterband
  • Nieuwe ketting en tandwielen
  • Luchtfilter (bmc) gereinigd
  • Kleppen gesteld
  • Nieuwe Accu
  • Nieuwe Voorremblokken 
  • Nieuwe achter remblokken
Extra's:
  • Al het carbon is van Maxi Carbon ( echte carbon, prijzige onderdelen)
  • Cnc racing accessoires zoals ook de voetsteppen etc.
  • Div. onderdelen laten poedercoaten.
  • Mooie accessoires van moto gadget

Technisch:
De MV Agusta Brutale 675 uit 2015 is een driecilinder naked bike met een krachtige motor. De motor levert ongeveer 110 pk en heeft een cilinderinhoud van 675cc. 
Deze motorfiets heeft een aantal opvallende kenmerken: 
  • Motor: De motor is een vloeistofgekoelde driecilinder lijnmotor.
  • Vermogen: Het vermogen bedraagt ongeveer 80 kW (110 pk) bij 12.500 tpm.
  • Koppel: Het koppel is ongeveer 65 Nm bij 12.000 tpm.
  • Cilinderinhoud: De cilinderinhoud is 675 cc.
  • Rijklaar gewicht: Het gewicht is ongeveer 190 kg.
  • Brandstofvoorziening: De motor is voorzien van een Eldor/Mikuni injectiesysteem.
  • Remsysteem: De motor heeft Brembo remmen.
  • Suspension: De motor is uitgerust met Marzocchi upside-down voorvork en Sachs achterschokdemper.
  • Banden: De bandenmaat is 120/70 ZR17 voor en 180/55 ZR17 achter.

De Brutale 675 staat bekend om zijn sportieve rijgedrag en wendbaarheid. Het is een populaire keuze voor rijders die op zoek zijn naar een krachtige en stijlvolle naked bike

Zeer goede staat van onderhoud.

Staat op nieuwe banden en heeft al een afleverbeurt gehad.

Kortom, opstapklaar, of toch in de woonkamer zetten?
Neem gerust contact op voor een afspraak. Tel 0650266464 of app.

Prijs: €5400.-  incl gratis 1 maand verzekering ( dekking naar keuze).
Inruil geen probleem.

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion