Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO - 2024

€ 17.999,- € 19.299,-
Garantie: Ja
200 Km
Grijs
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om ons praktisch nieuwe demomodel, let op op de foto staat de niet ARAS versie afgebeeld maar het is een eigenlijk nieuwe ARAS versie!

De PFF versie met Foward collision warning, Blind spot information en Lane Change Assist kost €800,- extra!
Adaptieve Cruise Controle is er voor slechts €200,- bij te kopen.

Moto Guzzi heeft op de EICMA de cover van de langverwachte Stelvio gelanceerd, waarmee de terugkeer van het al lang niet meer leverbaar model officieel wordt gemaakt. De fiets komt terug in een modern jasje met meer kracht, de nieuwste technologie, een nieuwe motor en een eigentijds ontwerp.

De Stelvio uit 2024 wordt aangedreven door dezelfde 1042cc V-twin-motor met ‘compact blok’ die onlangs werd geïntroduceerd op de V100 Mandello, hoewel hij zich in verschillende opzichten onderscheidt. De beslissing om bijvoorbeeld een oliecarter te creëren dat via een membraanklep van het carter is geïsoleerd, heeft geresulteerd in extra grondspeling. Ook maakt de cardanas gebruik van een aluminium enkelzijdige arm die versterkt is om beter geschikt te zijn voor off-road gebruik.

Optionele PFF Rider assistence solution omvat 4D radar technologie voor extra veiligheid door middel van Following Cruise control, Foward collision warning, Blind spot information en Lane Change Assist.
Opties en Accessoires:
Cruise Control, 5 Riding Modes, full colour TFT display, Elektronisch verstelbaar windscherm, Handkappen
LED,
Bochtenverlichting,
Bochten ABS,
Traction control,
Blinde hoek detectie.
PFF
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion