Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  NORGE 1200 GT - 2010

Garantie: Ja
31698 Km
Zwart
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Moto Guzzi Norge GT

km stand 31698

zeer nette motor

deze motor wordt afgeleverd mett een beurten een nieuwe accu (geen extra kosten)

3 maanden garantie

Inruil is mogelijk
  • Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

    Inruil en financiering mogeliijk.

    Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.

    3 maanden garantie 

    Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk

    www.otomoto.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Otomoto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion