Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
KTM 390 RC RC390
Bouwjaar 2022
2817 Kilometers en in Topstaat
Alle slijtdelen in zeer goede staat en echt een liefhebbers motor geweest.
32Kw en 46Pk dus geschrikt voor a2 A2 rijbewijs
Deze rc 390 is voorzien van de volgende optie's
ABS
MTC Tractioncontrol instelbaar
LCD Daschboard
Korte kentenplaathouder met LED Knipperlichten
Oranje Voorspatboard Orgineel Ktm en de Orginele Zwarte zit er ook bij.
Oranje Achterkontje Orgineel Ktm en de Orginele Zwarte zit er ook bij.
Deze KTM RC390 Staat in Didam en is na Telefonische afspaak te bekijken.
Vaste Prijs 5950 Euro
Tel Nr 0622236308
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Eencilinder, 4-takt, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 89 mm x 89 mm |
Cilinder inhoud | 373 cc |
Comp. verhouding | 13.2:1 |
Kleppen | 4 V / DOHC with finger followers |
Brandstof toevoer | Keihin EFI, throttle body 42 mm |
Ontsteking | Bosch EMS with RBW |
Vermogen | 44 pk / 32 kW bij tpm |
Max. koppel | 35 Nm bij tpm |
Koppeling | PASC™ antihopping clutch, mechanically operated |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 9,5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Steel trellis frame, poeder gecoat |
Vering voor | WP USD Ø 43 mm, veerweg 125 mm |
Vering achter | WP monoshock, veerweg 150 mm |
Remmen voor | Radiale vaste remklauw met vier zuigers, remschijf |
Remmen achter | Zwevende remklauw met enkele zuiger, remschijf |
Voorband | 80/100-21 |
Achterband | 100/90-19 |
Wielbasis | 1,340 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 820 mm |
Drooggewicht | 149 kg |
Leverbare kleuren | Black/white/orange |
Beschrijving | Een sportieve fiets in zijn puurste vorm. Teruggebracht tot de essentie. Wendbaar, snel, geschikt voor A2 rijbewijs en extreem sportief. Of je nu op landelijke wegen of op het racecircuit bent, de Moto3-genen zijn bij elke manoeuvre voelbaar en geven een puur racegevoel over. De bediening - gewoonweg spectaculair. De prestatie - ongelooflijk. De kracht - spannend. |
Hunen motoren is al meer dan 15 jaar dé specialist in motoren in Didam en Nederland. Onze passie voor motoren en jarenlange ervaring zorgen ervoor dat wij de beste service en kwaliteit kunnen bieden aan onze klanten. Wij staan altijd klaar om je te helpen bij het vinden van de perfecte motor.
 | Didam, Gelderland |
 | 0622236308 |
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het
einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken