Nieuwsbrief:

KTM  RC 390 - 2022

Garantie: Nee
2817 Km
ORANGE
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KTM 390 RC      RC390
Bouwjaar 2022
2817 Kilometers en in Topstaat
Alle slijtdelen in zeer goede staat en echt een liefhebbers motor geweest.
32Kw en 46Pk dus geschrikt voor a2  A2 rijbewijs

Deze rc 390 is voorzien van de volgende optie's
ABS
MTC Tractioncontrol instelbaar

LCD Daschboard
Korte kentenplaathouder met LED Knipperlichten
Oranje Voorspatboard Orgineel Ktm en de Orginele Zwarte zit er ook bij.
Oranje Achterkontje Orgineel Ktm en de Orginele Zwarte zit er ook bij.
Deze KTM RC390 Staat in Didam en is na Telefonische afspaak te bekijken.
Vaste Prijs 5950 Euro
Tel Nr 0622236308





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Hunen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion