Nieuwsbrief:

KTM  790 DUKE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Oranje
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met de KTM 790 Duke uit 2026 haal je een motor in huis die snelheid, controle en rijplezier perfect weet te combineren. Met 70 kW vermogen is deze motor ideaal voor A2-rijbewijsbezitters die een sportieve, wendbare machine zoeken die direct reageert op iedere beweging. Met een rijklaargewicht van slechts 179 kilo is hij licht en wendbaar, waardoor je eenvoudig door druk verkeer manoeuvreert of scherp de bochten instuurt.

Veiligheid staat voorop met bochten-ABS die een speciale Supermoto-modus biedt. Dit zorgt ervoor dat je in scherpe bochten en bij wisselende ondergronden vertrouwen behoudt. De traction control voorkomt ongewenste slip, zodat je ook in uitdagende omstandigheden grip houdt. Ride by wire geeft je een directe en precieze gasrespons, wat zorgt voor soepel en voorspelbaar rijden.

Daarnaast is de KTM uitgerust met een helder TFT-display waarop je alle belangrijke gegevens snel en overzichtelijk afleest. De slipper clutch maakt het schakelen zonder schokken mogelijk, wat vooral bij sportief rijden het verschil maakt. LED-verlichting zorgt voor een heldere, energiezuinige lichtbundel en een moderne uitstraling.

Kortom, deze KTM 790 Duke biedt je een complete, moderne rijervaring waarbij technologie en prestaties naadloos samenkomen. Of je nu dagelijks onderweg bent of toert op uitdagende routes, deze motor staat klaar om elke rit spannend en plezierig te maken.

Opties en Accessoires:
A2 geschikt!, Bochten ABS met Super Moto modus, LED Verlichting, Ride by Wire, Rijmodi, Slipper Clutch, TFT Display, Traction control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion