Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 800 CLASSIC - 2005

Garantie: Ja
39935 Km
Zwart
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KAWASAKI VN 800 CLASSIC – Tijdloze cruiser met karakter

De Kawasaki VN 800 Classic uit 2005 is een stijlvolle en robuuste cruiser met een 805cc V-twin motor, die garant staat voor soepele prestaties en een heerlijk koppel. Het klassieke design met brede spatborden, veel chroom en een comfortabele zitpositie maakt deze motor ideaal voor ontspannen ritten.

Met 39.935 km op de teller is deze VN 800 goed onderhouden en klaar voor vele kilometers rijplezier. De lage zithoogte en soepele handling maken deze cruiser toegankelijk voor zowel ervaren als beginnende rijders.

  • Geschikt voor het A2-rijbewijs (met aanpassing)
  • Bouwjaar 2005
  • 805cc V-twin motor met soepele prestaties
  • Comfortabele zithouding voor lange ritten
  • Tijdloos chopperdesign met veel chroom

Prijs: € 4.986,-

Wij bieden garantie en inruil is mogelijk. Financiering behoort tot de opties.

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je de motor bekijken? Bel vooraf om beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.

Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de comfortabele rijeigenschappen van de Kawasaki VN 800 Classic.

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Inrijden" betekent: Een gereviseerde motorfiets moet worden ingereden. Cilinder en zuiger worden bij dat proces geleidelijk op elkaar ingesleten. De eerste paar honderd kilometer mag niet op top­snelheid worden gereden of te lang worden doorgetrokken in de versnellingen om extreme hittevorming te voorkomen. Hier­ door kunnen de loopvlakken van de zuigers invreten en is de motor inwendig beschadigd. Vroeger moesten nieuwe motor­ fietsen 1500-2000 kilometer worden ingereden. De kunst van het inrijden bestaat uit het met wisselende belasting rijden met een motorfiets, zodat het motorblok loskomt zonder beschadi­ging te hebben opgelopen. Hierdoor wordt voorkomen dat een motor rauw gaat lopen, olie gaat verbruiken en de levensduur van het blok wordt bekort.
© 2000 - 2025 Motoroccasion