Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 1500 A - 1992

€ 2.750,- € 3.750,-
Garantie: Ja
21313 Km
Rood
kawasaki - vn-1500-a
kawasaki - vn-1500-a
kawasaki - vn-1500-a
kawasaki - vn-1500-a
kawasaki - vn-1500-a
kawasaki - vn-1500-a
kawasaki - vn-1500-a
kawasaki - vn-1500-a
kawasaki - vn-1500-a
kawasaki - vn-1500-a
kawasaki - vn-1500-a
kawasaki - vn-1500-a
kawasaki - vn-1500-a
kawasaki - vn-1500-a
kawasaki - vn-1500-a
kawasaki - vn-1500-a
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Welkom bij Rena Motoren. 

Wij bieden u een nette  Kawasaki VN1500 Te koop aan.
Kracht machine dikke .1500.cc
 
Motor is helemaal in top conditie. 
Motor rijdt goed schakelt goed altijd goed onderhouden
Helemaal origineel, 

Weinig km
.
Alle slijtage onderdelen zijn goed.
Boekjes en reserve sleutels aanwezig, 
 
Proefrit maken is uiteraard mogelijk na prijsovereenkomst en proefritverklaring tekenen.
Geef ons vooraf een belletje of e-mail om teleurstelling te voorkomen.

Inruil mogelijk tegen handelsprijzen

Voor meer info bellen of mailen



RENA MOTOREN Dordrecht:

Contact: 0641 638 588

Openingstijden
Maandag-vrijdag: 12:00 - 22:00
Dinsdag-Woensdag-Donderdag : 17:00 - 22:00
Zaterdag: 09:00 - 18:00



 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rena Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion