Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 650 ABS - 2025

Garantie: Nee
3000 Km
ZWART METALLIC
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: jan. 2021 - 2025
Koppel: 61 Nm
Afmetingen (LxBxH): 217 x 84 x 142 cm
Tankinhoud: 21 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

- Nederlands geleverde Kawasaki Versys 650 uit 2025
- Nieuwstaat

= Bedrijfsinformatie =

**LET OP** Gedurende periode van 12-07-2025 tot en met 24-07-2025 telefonisch niet bereikbaar, vanwege vakantie. Whatsapp bellen of appen, mailen, marktplaats berichten kan wel gewoon beantwoorden worden. Dank voor uw begrip.


Van Doorn Motors

- Wij leveren al onze motoren standaard met 10 dagen gratis verzekering!
- Financiering is mogelijk, mocht u meer informatie willen dan vernemen wij graag van u.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is eventueel mogelijk tegen handelsprijzen.
- 12 of 24 maanden garantie is eventueel mogelijk tegen meerprijs. Prijzen zijn afhankelijk van de motorinhoud.
- Wij werken op afspraak en hanteren geen vaste openingstijden.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of middels Whatsapp contact met ons opnemen. Zie onze website voor meer foto's in hoge resolutie.

Ontdek de wereld van Van Doorn Motors, waar vertrouwen, service en passie samenkomen voor een onvergetelijke motorervaring.


Disclaimer. Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Opties en Accessoires:
Frame sliders, Gear indicator, KTRC, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Buddy seat, full-LED koplampen, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, Metaalkleur, smartphone integratie, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Doorn Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion