Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KX 450 F - 2023

Garantie: Nee
63 Uur
Groen
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Kawasaki KX 450 2023 met 63 uur

Te koop aangeboden een nette en goed onderhouden Kawasaki KX 450 uit bouwjaar 2023 De motor heeft in totaal 63 uur gelopen en de zuiger is vervangen bij 51 uur Dus de zuiger heeft nu slechts 12 uur gelopen

De motor is voorzien van diverse opties en onderdelen van hoge kwaliteit
HGS uitlaatsysteem voor betere prestaties en geluid
Origineel uitlaatsysteem wordt meegeleverd
Kunststofdelen afkomstig van een 2024 model voor een frisse en moderne uitstraling
Pro Circuit oliefilterdeksel en olie plug
Motor wordt geleverd met nieuwe olie en oliefilter.

Motor loopt en schakelt perfect en is altijd goed onderhouden Ideaal voor de rijder die op zoek is naar een betrouwbare en goed uitgeruste viertakt

Motor kan direct worden meegenomen en is klaar voor gebruik


  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion