 |
Motor | Vloeistofgekoeld, viertaktmotor met viercilinders-in-lijn |
Boring x slag | 84 mm x 84 mm |
Cilinder inhoud | 1352 cc |
Comp. verhouding | 10.7:1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen met variabele kleptiming |
Brandstof toevoer | Injectie: ø40 mm x 4 |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 155 pk / 114 kW bij 8800 tpm |
Max. koppel | 136 Nm bij 6200 tpm |
Koppeling | Meervoudige natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 3.333 (50/15) |
Overbrenging | cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 liter |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Geperst aluminium monocoque frame |
Vering voor | 43 mm upside down voorvork, met traploos instelbare uitgaande demping en afstelbare veervoorspanning. Veeruitslag 113 mm |
Vering achter | Bottom Link Uni Trak met gasgevulde schokdemper Tetra-lever. Traploos instelbare uitgaande demping. Veeruitslag achter 136 mm |
Remmen voor | Dubbele, semizwevende wave-type remschijven van 310 mm |
Remmen achter | Enkele wave-type remschijf van 270 mm |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 190/50ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1520 mm |
Lengte | 2230 mm |
Breedte | 790 mm |
Hoogte | 1345 mm |
Zithoogte | 815 mm |
Drooggewicht | 300 kg(304 kg ABS) kg |
Leverbare kleuren | Candy Neptune Blue / Flat Super Black ; Metallic Magnesium Gray/Flat Super Black |
Beschrijving | Tot heden stonden sports tourers in het teken van de compromissen. Kawasaki sluit geen compromissen. Wij namen de motor van de onstuitbare ZZR1400, de krachtigste hypersportsbike ter wereld, en pasten zijn afstellingen aan om de mega sports tourer 1400GTR de prestaties te geven die enthousiaste motorrijders verwachten. Het unieke zelfdragende frame van Kawasaki biedt bovendien het comfort en de bagagecapaciteit die je nodig hebt om probleemloos enorme afstanden af te leggen. |