Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Geschikt voor het A1 rijbewijs!
De Svartpilen 125 beschikt over twee van de meest gevraagde kenmerken in de motorfietswereld: een robuust ontwerp en toegankelijke prestaties. Dankzij de rechte rijpositie, het lichtgewicht chassis en de betrouwbare ééncilindermotor kun je gegarandeerd rekenen op actie als je op deze motorfiets zit. Donkere kleuren en graphics zijn geïnspireerd op het Zweedse erfgoed van het merk om een verbluffende, onderscheidende uitstraling te creëren voor deze veelzijdige machine.
Technische hoogtepunten:
- Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!
-Suzuki Full Range dealer
-KTM Full Range dealer
-Husqvarna Full Range dealer
-GASGAS Full Range dealer
-Yamaha Off-Road dealer
Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!
Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
 |
Motor | Eencilinder viertaktmotor |
Boring x slag | 58 mm x 58 mm |
Cilinder inhoud | 125 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 11 kW bij tpm |
Max. koppel | Nm bij tpm |
Koppeling | PASC™ antihopping-koppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | X-ring |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 9.5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Vakwerkbuizenframe, gepoedercoat |
Vering voor | WP Upside-Down Ø 43 mm |
Vering achter | WP-monoschokdemper |
Remmen voor | ByBre, opposed four-piston caliper, brake disc |
Remmen achter | ByBre, single-piston, floating caliper, brake disc |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1.357 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 835 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Svartpilen 125 beschikt over twee van de meest gevraagde kenmerken in de motorfietswereld: een robuust ontwerp en toegankelijke prestaties. Dankzij de rechte rijpositie, het lichtgewicht chassis en de betrouwbare ééncilindermotor kun je gegarandeerd rekenen op actie als je op deze motorfiets zit. Het wachten is voorbij. Nu is het de beurt aan jou! |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI |
Nieuwe en gebruikte motoren voor zeer scherpe prijzen. Als Suzuki Exclusief dealer heeft Ovaa Motors altijd de nieuwste Suzuki modellen in de showroom staan.
Voor meer informatie over de nieuwste Suzuki modellen kunt u hier klikken.
Ook worden er aantrekkelijke kortingen gegeven op enkele demomotoren!
 | Vlissingen, Zeeland |
 | 0118-461485 |
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera
Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken