Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Deze motor stat in de vestiging Almere
- inruil / financiering mogelijk
- Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
- de motor staat in de vestiging Deventer
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4 cilinder V4 |
Boring x slag | 72 mm x 72 mm |
Cilinder inhoud | 782 cc |
Comp. verhouding | 11.6:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder DOHC |
Brandstof toevoer | Electronische injectie PGM-FI |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 102 pk / 75 kW bij 10.000 tpm |
Max. koppel | 72.8 Nm bij 9500 tpm |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | 37/13 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Aluminium twinspar |
Vering voor | 43 mm upside-down |
Vering achter | Pro link |
Remmen voor | 296 mm zwevende schijven |
Remmen achter | 256 mm hydraulisch |
Voorband | 120/70/17 |
Achterband | 180-55-17 |
Wielbasis | 1464 mm |
Lengte | 2130 mm |
Breedte | 799 mm |
Hoogte | 1243 mm |
Zithoogte | 816 mm |
Drooggewicht | 240 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Crossrunner moet volgens Honda het beste van twee segmenten combineren; de wendbaarheid en opwindende houding van een sportieve naked met de ontspannen rechtop zithouding en stoere uitstraling van een allroad. Honda claimt dat de Crossrunner mix meer dan dat is en dat de fiets een opwindende rijervaring bied zowel bij de dagelijkse korte (stads)tripjes alsmede lange afstanden.



 |
 | Deventer, Overijssel |
 | 0570-656006 |
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1936 - Introductie van de Knucklehead motor met 1000cc cilinderinhoud. Later (1941) komt er nog een 1200cc versie van dit blok, maar in 1947 stopt de productie; de Knucklehead is een krachtig en snel, maar ook gevoelig blok.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken