Nieuwsbrief:

HONDA  NT 700 V DEAUVILLE C-ABS - 2008

Garantie: Ja
47978 Km
Zwart
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
HONDA NT 700 V DEAUVILLE C-ABS – Comfort en veelzijdigheid voor lange ritten

De Honda NT 700 V Deauville C-ABS uit 2008 is de ideale motor voor rijders die op zoek zijn naar comfort en betrouwbaarheid voor lange ritten. Aangedreven door een 680cc V-twin motor, biedt deze motor een soepel vermogen en een uitstekende brandstofefficiëntie, ideaal voor zowel de snelweg als landelijke wegen.
Met 47.978 km op de teller verkeert deze motor in goede staat en is hij klaar voor nieuwe avonturen. De C-ABS zorgt voor extra veiligheid en stabiliteit, zelfs in moeilijke omstandigheden, terwijl de comfortabele zithouding en de geavanceerde rijtechnologieën een ontspannen rijervaring bieden, zelfs tijdens langere ritten.
Waarom de Honda NT 700 V Deauville C-ABS?
De Honda NT 700 V Deauville is perfect voor rijders die op zoek zijn naar een comfortabele, veelzijdige en veilige motor voor langere ritten en vakanties. Of je nu de snelweg opgaat of rustige landelijke wegen verkent, deze motor biedt altijd een uitstekende balans tussen prestaties en comfort.
  • Bouwjaar 2008
  • 680cc V-twin motor – soepel en krachtig
  • C-ABS voor extra veiligheid en stabiliteit
  • Comfortabele zithouding voor lange ritten
  • Betrouwbare en veelzijdige prestaties
Prijs: € 4.149,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf het comfort en de veelzijdigheid van de Honda NT 700 V Deauville C-ABS!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.
 
  • ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80
  • inruil / financiering mogelijk
  • Bellen bij belangstelling
  • de motor staat in de vestiging Deventer





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion