Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 D INTEGRA DCT ABS - 2015

Garantie: Nee
32320 Km
.
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10699

Een zeer nette Honda NC 750 D Integra van bouwjaar 2015 met 32.317km op de teller. Comfort & Prestaties!

Sportieve motorscooter met 745cc, DCT-automaat en uitstekend rijcomfort. Perfect voor stad én lange ritten!

Uiteraard wordt ook deze motorfiets u rijklaar aangeboden inclusief vers onderhoud en 12 maanden Garantie!

Extra's en Accessoires:
- LeoVince Einddemper met DB Killer
- Topkoffer
- Verhoogd Windscherm
- Telefoonhouder
- Handvatverwarming
- Zijkoffer Set (niet zichtbaar op foto's)



Inbegrepen in deze Advertentieprijs ZONDER extra kosten:
- 40 Punten check, Afleverbeurt, Slijtdelen verkeren in goede conditie.
- Grondige Poetsbeurt.
- Tenaamstelling en Vrijwaring.
- 10 dagen Allrisk Verzekering.
- 12 maanden volledige Garantie m.u.v. Slijtagedelen.
- Inruil (auto/motorfiets) mogelijk tegen handelswaarde.
- Kopen op afstand inclusief Aflevering aan huis door heel Nederland voor slechts €150,-.
- Uitgebreide Financiering mogelijkheden middels NUmotorrijden.

Bent u na aanleiding van deze Advertentie enthousiast geworden en wilt u een Proefrit aanvragen, heeft u een inruilvoorstel of andere brandende vraag? Aarzel dan niet en Bel of Watsapp ons gerust op: 0615392220




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Andel Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion