Nieuwsbrief:

HONDA  GB 500 TT - 1992

Garantie: Ja
9968 Mls
ZWART
honda - gb-500-tt
honda - gb-500-tt
honda - gb-500-tt
honda - gb-500-tt
honda - gb-500-tt
honda - gb-500-tt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1992

Vandaag de dag is de GB 500 TT een gewilde collector’s bike, vooral omdat hij een van de eerste moderne "neo-retro" motoren was. Hij bewees dat er vraag was naar eenvoudige, stijlvolle motoren—iets wat Honda later zou uitbouwen met modellen zoals de Honda CB650R en de Honda CB1000R.

(Op voorraad)

- 10 dagen gratis all risk verzekering


www.vos-oss.nl | 0412 66 77 22




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Vos Oss Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion