Nieuwsbrief:

HONDA  CBF 1000 F C-ABS - 2008

Garantie: Ja
10465 Km
Goud
honda - cbf-1000-f-c-abs
honda - cbf-1000-f-c-abs
honda - cbf-1000-f-c-abs
honda - cbf-1000-f-c-abs
honda - cbf-1000-f-c-abs
honda - cbf-1000-f-c-abs
honda - cbf-1000-f-c-abs
honda - cbf-1000-f-c-abs
honda - cbf-1000-f-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
HONDA CBF 1000 F C-ABS – Betrouwbare en comfortabele toermotor

De Honda CBF 1000 F C-ABS uit 2008 is een veelzijdige en comfortabele toermotor met een 998cc viercilinder motor, die zowel soepel als krachtig presteert. Dankzij het C-ABS remsysteem en de uitgebalanceerde vering biedt deze motor uitstekende veiligheid en stabiliteit, zowel op lange snelwegritten als in stedelijke omgevingen.

Met slechts 10.465 km op de teller is deze motor uitzonderlijk weinig gereden en verkeert hij in uitstekende staat. De aerodynamische kuip en verstelbare ruit zorgen voor extra comfort, terwijl de ontspannen zithouding ideaal is voor lange ritten.

Waarom kiezen voor de Honda CBF 1000 F C-ABS?

Deze motor is perfect voor rijders die betrouwbaarheid, comfort en veelzijdigheid zoeken in een krachtig maar toegankelijke toermachine.

  • Bouwjaar: 2008
  • 998cc viercilinder motor met soepele vermogensafgifte
  • C-ABS remsysteem voor extra veiligheid
  • Verstelbare ruit en comfortabele zithouding
  • Slechts 10.465 km gereden – in uitstekende staat

Prijs: € 5.249,-

Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil en financiering behoren tot de mogelijkheden.

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.

Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf het rijcomfort en de prestaties van de Honda CBF 1000 F C-ABS.

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion