Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1000 HORNET SP - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MAT BALLISTIC B
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
honda - cb-1000-hornet-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Onze Hornet-familie is compleet en de leider van de korf komt nu met een flinke angel in de staart.

De nieuwe CB1000 Hornet heeft een viercilindermotor die gebouwd is om over het asfalt te scheuren met een ongeziene punch voor deze klasse.

Throttle By Wire zorgt voor precieze controle, terwijl het chassis is uitgerust met een instelbare Showa 41mm SFF-BP USD-vork en een Pro-Link achterschokdemper.

De onversneden agressiviteit van een straatgevecht wordt kracht bijgezet door de scherp gestileerde, dubbele ledkoplampen; een 5-inch TFT-kleurenscherm en Honda RoadSync-connectiviteit zorgen voor de nodige branie aan boord.

Ben je klaar om in de aanval te gaan?

Zet Hem Harder
The CB1000 Hornet SP goes next level

Prestatieboost
De motor van de Hornet SP levert een extra 4 kW piekvermogen en 2 Nm koppel - en een snelle quickshifter zorgt ervoor dat je er alles uit haalt wat erin zit.

Veringupgrade
De Öhlins® TTX36 Pro-Link achterschokdemper past automatisch de veervoorspanning aan; de ingaande en uitgaande demping zijn volledig instelbaar.

Raceremmen
Radiaal gemonteerde Brembo Stylema® vierzuigerremklauwen bijten in zwevende 310 mm remschijven.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Broodje" betekent: Klein zitje voor de duopassagier ter grootte van een brood, dat wordt gemonteerd op het achterspatbord. Tegenwoording alleen op custom motorfietsen en choppers toegepast. Een dergelijk zitje werd in de jaren dertig, veertig en vijftig ook toegepast op wegracers. Op de rechte einden, als flink vaart werd gemaakt, verplaatste de coureur zich van zijn zadel naar het broodje, waardoor zijn houding bijna liggend werd en de luchtweerstand afnam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion