Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER LOW XL 1200 L - 2008

Garantie: Ja
29992 Km
Copper / vivid black
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
harley-davidson - sportster-low-xl-1200-l
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Specificaties XL1200 low


- Evolution 1200 cc
- Limited edition nr. 0408 van 2000 stuks gemaakt
- Rubber mounted
- Zwart & chrome motorblok
- 5 versnellingen
- Brandstof injectie
- Mid mount foot controls
- Fehling valbeugel
- Spaakwielen
- Saddlemen tassen
- Afneembaar windscherm
- Handsfree alarmsysteem
- 17 liter tankinhoud
- Screamin eagle stage 1 luchtfilter
- Koplamp trim ring
 
  • XL1200 Sportster low uit 2008. Het jaar waarin Harley zijn 105 jarig bestaan vierde door het uitbrengen van limited edition modellen. Deze Sportster is een limited edition model. Genummerde serie, waarvan deze sportster nummer 408 is uit een oplage van 2000 stuks. Voorzien van vele extra,s zoals: windscherm , valbeugel, Tassen set, highway pegs etc. Originele nederlands geleverde motor. Wordt geleverd met nieuwe accu, nieuwe motorolie, oliefilter, versnellingsbakolie en nieuwe bougies. Tevens wordt er een diagnoserapport bijgeleverd.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harliepleats
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion