Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY LO FLSTFB - 2010

Garantie: Ja
2222 Km
BLACK DENIM
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
harley-davidson - fat-boy-lo-flstfb
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
SLECHTS 2222 KM !!!
Zeer mooie Fatboy met slechts 2222 km, moet nog ingereden worden.

Mooie accessoires, zie onderstaand :

* 1600 CC Twincam motorblok.
* 6 versnellingen.
* Fabrieksalarm.
* Breed dik stuur, bedrading intern.
* Koplamp nacelle.
* Zweefzadel.
* Afneembaar windscherm.
* Voorvork geheel zwart uitgevoerd.
* Speciale openluchtfilterkit.

Deze Harley-Davidson is rijklaar maar excl. garantie.

Extra garantie pakketten :

A pakket : Volle tank en 2 jaar garantie € 553,--.
B Pakket : Volle tank, grote beurt en 2 jaar garantie € 695,--.

Harley-Davidson Insurance : Allrisk verzekerd vanaf € 45,50 per maand.
( Ondervoorbehoud van postcodegebied, leefdtijd en schadevrije jaren.)

ALLE MERKEN INRUIL MOGELIJK !

U rijdt deze Harley al vanaf 85,-- euro per maand.
Op basis van financial lease.
vraag naar de voorwaarden.

H-D Point is een officieel erkend Harley-Davidson dealer.
Nieuwe en gebruikte Harley's worden door onze speciaal opgeleide H-D monteurs
klaar gemaakt.
voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 0512-760061




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
M-Point
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creƫerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion