Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY FLSTF - 2007

Garantie: Nee
20221 Km
Zwart
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
HArley Davidson Fat Boy FLSTF Van Bouwjaar 2007 en 20.221 km .

5HD Origineel NL geleverd ! Geen import ! 

Vance & Hines 2 in 1 UItlaat ! Bruut geweld met Edelbrok Camshafts! Afgesteld op DYNO. 

Loopt super mooi en zeer snel! 

( kleine schade aanwezig op achterspabord ) 

Verder zeer netjes !!! 



 
  • Alle slijtagedelen in  goede staat, aankomend seizoen geen omkijken naar onderhoud.
    Motor staat rijklaar en wordt geleverd inclusief 3 maanden garantie. Opstappen en rijden maar!

    Graag een aanpassing omdat deze motor nog niet helemaal naar wens is ? BEL, MAIL OF APP naar de mogelijkheden! Graag denk ik met uw mee om deze motor naar wens af te leveren. 


    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en ook 's avond en in het weekend op  afspraak geopend ! FINANCIERING via numotorrijden.nl mogelijk!!!

    Inruil van uw motorfiets is mogelijk ( handels prijzen)

    Met vriendelijke motorgroet,

    Roberto Lijkendijk

    Roberto Motoren
    Pascalstraat 11 
    7903BJ Hoogeveen
    0628435195
    info@robertomotoren.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roberto Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion