Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUI - 2004

Garantie: Nee
62685 Km
Luxury Teal/Brilliant Silver
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
TE KOOP
In Opdracht van onze client
Zeer Nette FLHTCUI Ultra Classic
Nederlandse Motor
Kleur : Luxury Teal / Brilliant Silver
Frame Nr : 5HD1FCW104Y626215
Datum eerste toelating : 26-05-2004
Tellerstand : 62685 Km
Betreft een Marge motor
Voor Meer Info :
A3 Motoren
Gebbelsweg 19
6035 EA
Ospel
06-30410460 


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
A3 Motoren
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion