Nieuwsbrief:

FANTIC  XEF 450 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
WIT
fantic - xef-450
fantic - xef-450
fantic - xef-450
fantic - xef-450
fantic - xef-450
fantic - xef-450
fantic - xef-450
fantic - xef-450
fantic - xef-450
fantic - xef-450
fantic - xef-450
fantic - xef-450
fantic - xef-450
fantic - xef-450
fantic - xef-450
fantic - xef-450
fantic - xef-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De Fantic XEF 450 Rally!

Een echte racefiets, Dakar ready, maar ook een productiemotor, E5 gekeurd en klaar om het puurste rallygevoel te bieden. Perfect om de chronometer of jezelf uit te dagen, je grenzen te ontdekken en bij elke rit nog verder te verleggen.

Dakar proof Tanks
Uitgerust met een tank van 30 liter, verdeeld in 2 delen. De 1e zijdelinks gepositioneerd bied aerodynamische en schokbescherming, de 2e in het midden, zit onder de zitting en bied een slanke ergonomie en de perfecte gewichtsverdeling.

Carbon Kevlar motorschild
De motor word beschermd door 5mm dik carbon-kevlar schild. Dankzij dit essentiele onderdeel zijn motor, tanks en uitlaat beschermd tegen elke impact of ongemak.

Kracht en Modulariteit
Racen in de woestijn met 150 km/u vereist veel vaardigheid, maar je fiets moet je zo goed mogelijk kunnen ondersteunen. Met een vergrote voorrem van 300m weet je zeker dat je bij elke snelhied kunt stoppen.

Pure Power
De verbazingwekkende 450cc 4-taktmotor behoeft geen introductie: eencilinder met uitstekende paardenkracht, hij zorgt ervoor dat je er het beste van maakt, agressief wanneer dat nodig is en beheersbaar in alle situaties.


Type gle-cilinder 4-takt, vloeistofgekoeld, 4 kleppen DOHC
Inhoud 450cc
Inductie Brandstof injectie
Boring 97.0 mm
Slag 60.8 mm
Compressieverhouding 13.0 : 1
Ontbrandingssysteem TCI
Start Systeem Elektrische starter
Transmissie 5
Koppeling Nat, meerdere schijven
Frame type Omtrekframe van aluminium
Zwenkwiel hoek 27,2°
Trial 116mm
Achterframe Staal
Achterbrug Aluminium met variabele sectie en progressieve schakel
Velgen 21x1.60 – 18x2.15
Banden 90/90x21 - 140/90x18
Remmen Hydraulische schijf ø300mm - Hydraulische schijf ø245mm
Voorvering KYB ø48 mm, volledig verstelbaar, veerweg 310 mm
Achtervering KYB, volledig verstelbaar, veerweg 300 mm
Zithoogte 955 mm
Wielbasis 1480 mm
Rijklaar gewicht <140 kg
Brandstof tank capaciteit 30 liter

Motostore Barendrecht is officieel dealer van Suzuki enYamaha voor regio Zuid Holland. Hier vind je niet alleen nieuwe modellen maar ook in onze occasions hebben we een ruim assortiment, waar alle bekende merken voorkomen. Iedere motorfiets, nieuw of gebruikt, is de eerste 10 dagen na aankoop gratis allrisk verzekerd! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen. Wilt u uw huidige motorfiets bij ons inruilen? …Geen probleem! Ook op onze kledingafdeling zijn we officieel dealer van onder andere RUKKA, REV’IT! en ALPINESTARS. Daarbij hebben we 200 tot 300 helmen in verschillende merken zoals SHOEI, HJC, SCORPION, ROOF en SHARK op voorraad evenals originele onderdelen, navigatie en communicatie systemen, bagagesystemen en alle andere accessoires ben je bij Motostore Barendrecht aan het juiste adres. In de ruime en moderne uitgeruste werkplaats wordt uw motorfiets door vakmensen onderhouden. U kunt hier terecht voor onderhoud, diagnose, reparatie en personalisatie van uw motor. Ook voor een schadetaxatie, herstel / spuitwerkzaamheden kunt u bij ons terecht. Bovendien hebben wij een eigen Rijschool in huis, wat voor de nieuwe motorrijder en motorrijdster erg handig is. U les start vanuit Motostore Barendrecht waar alle middelen beschikbaar zijn.
Motostore, for bikes and more...
  • Motostore, for bikes and more...





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motostore Barendrecht
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Brooklands" betekent: Racebaan in Engeland vlakbij Weybridge. In 1907 werd hier de eerste TT-motorrace verreden. De hoogtijdagen van het circuit lagen in de jaren twintig, toen veel motorfietsmerken wereldwijd met elkaar wedijverden op dit circuit. Het betekende eveneens de hegemonie van de Britse motorfietsindustrie die met Norton, AJS en Douglas sterk was vertegenwoordigd bij de winnende coureurs van die dagen, waaronder de bijna onverslaanbare Ier Stanley Woods. Woods heeft meer races verreden dan wie ook. Zijn eerste wedstrijd reed hij op achttienjarige leeftijd op Brooklands met een Cotton in 1923. Zijn laatste race, een Junior-race reed hij in 1939 op een Velocette. In 1932, 1933 en 1935 won Woods twee TT-races in één week. De snelle Ier maakte gedurende de jaren dertig uitstapjes naar andere, zelfs niet Britse merken als Husqvarna, Guzzi en dkw . Het Brooklands-circuit bleef in gebruik tot het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog. In 1939 werd op die plaats de Vickers-Armstrong-vliegtuigfabriek gebouwd. Het circuit op het eiland Man, waar nu de TT-races worden verreden is sindsdien naast *Brands Hatch Engelands beroemdste motorcircuit.
© 2000 - 2025 Motoroccasion