Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
DUCATI SUPERSPORT S
Bouwjaar 2017
35185 km
Zéér nette Supersport S ! Dealer onderhouden en voorzien van Akrapovic uitlaatsysteem (Race), Korte kentekenplaathouder en Handvatverwarming.
Voorzien van:
- Onderhoudsbeurt
Inclusief 3 maanden garantie.
(6, 12 of 24 maanden mogelijk, voorwaarden op onze website)
---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- Akrapovic uitlaatsysteem ( Race )
- Handvatverwarming
- Ducati Performance korte kentekenplaathouder
- Ducati Performance vloeistof reservoirs
- Öhlins vering
- Quickshifter
- Rijmodi
- Abs
- Tractioncontrol
---------------------------------------------------------
- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.
Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.
Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per email of middels Whatsapp contact met ons opnemen.
Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.
Openingstijden:
Ma 09:00 - 17:00
Di 09:00 - 17:00
Woe 09:00 - 17:00
Do 09:00 - 17:00
Vrij 09:00 - 17:00
Za 10:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00
Let op! Het bezoek van onze showroom en werkplaats is altijd op afspraak.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Testastretta, L-Twin cilinder, 4 kleppen, Desmodromic, Vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 94 mm x 94 mm |
Cilinder inhoud | 937 cc |
Comp. verhouding | 12,6:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronische injectie, 53mm gasklephuizen, Volledig Ride-by-Wire |
Ontsteking | |
Vermogen | 113 pk / 83,1 kW bij 9,000 tpm |
Max. koppel | 96,7 Nm bij 6,500 tpm |
Koppeling | Natte meervoudige platenkoppeling, mechanisch, self servo, slipper over-run |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met Ducati Quick Shift |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen Trellisframe, bevestigd aan cilinderkop |
Vering voor | Volledig verstelbare 48 mm USD Ohlins vork met TiN behandeling |
Vering achter | Progressieve koppeling met volledig verstelbare Ohlins Monoshock. Aluminium enkelzijdige achterbrug |
Remmen voor | 2 x 320 Semi zwevende schijven, radiaal gemonteerde Brembo Monobloc M4-32 remklauwen, 4- zuiger radiale pomp met ABS |
Remmen achter | 245 mm schijf, 2- zuiger remklauw, Bosch ABS |
Voorband | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17 |
Achterband | Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1,478 mm |
Lengte | 183 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Star White Silk, Ducati Red |
Beschrijving | |
 | Oudemolen, Noord-Brabant |
 | 0653836218 |
Een stukje historie: BMW in 2013 - BMW Motorrad presenteert op het Concorso d’Eleganza Villa d’Este (24 t/m 26 mei) in Italië een zeer bijzonder model: de BMW Concept Ninety. Twee jubilea vormden de aanleiding voor de ontwikkeling van deze motorfiets: 90 jaar BMW Motorrad en de 40ste verjaardag van de BMW R 90 S, het sportieve icoon van BMW Motorrad uit de jaren ’70. De BMW Concept Ninety is door BMW Motorrad Design ontworpen in samenwerking met Roland Sands Design uit Californië. Voormalig motorcoureur Roland Sands en zijn team zijn een begrip in de wereld van custom bikes.
De BMW R 90 S werd in 1973 geïntroduceerd als het vlaggenschip van de ‘Stroke Six’ range. Met een topsnelheid van net boven de 200 km/u was hij een van de snelste motorfietsen van zijn tijd. Dit resulteerde in een groot aantal prijzen in verschillende raceseries. Met zijn aerodynamische ontwerp was de BMW R 90 S zijn tijd vooruit. Zo was het de eerste motorfiets met een standaard stroomlijnkap aan de voorzijde. Verder viel de BMW R 90 S op door zijn sportief vormgegeven achterzijde en Daytona Orange lakkleur.
De BMW Concept Ninety is een eerbetoon aan deze trendsetter van toen, die uitgegroeid is tot een van de design-iconen van BMW Motorrad. Het model waarop deze sportieve motorfiets -met een luchtgekoelde tweecilinder boxermotor- is gebaseerd, is duidelijk te herkennen. Dat geldt onder meer voor de kappen, de tank, de zitting, de achterzijde, de ronde koplamp en de klassiek vormgegeven velgen. Doordat het motorblok en het chassis zwart zijn, lijken ze los te staan van de aerodynamische body. Het met de hand gebouwde bodywork is van aluminium en geheel met de hand gemaakt. De oranje lakkleur is een duidelijke verwijzing naar het Daytona Orange van de BMW R 90 S.
Bij het ontwerpen en bouwen van de BMW Concept Ninety werkte BMW Motorrad Design nauw samen met de custom bike-specialisten van Roland Sands Design. Dit bedrijf liet zijn ‘handtekening’ vooral achter op de mechanische gedeelten en het motorblok. De custom bike-specialisten richtten zich hoofdzakelijk op de typische boxerelementen van de motor. Hoogtepunten van het werk van Roland Sands Design zijn de motorbeschermplaat, het kleppendeksel en het uitlaatsysteem. Die onderdelen werden op een bijzondere manier gepolijst, waardoor ze een prachtig contrast vormen met het zwart van de andere motoronderdelen.
Overigens is de BMW Concept Ninety niet alleen een sieraad voor het oog, er kan ook gewoon mee gereden worden. De motorfiets en alle onderdelen zijn ontworpen om topprestaties te leveren. Net als destijds bij de BMW R 90 S.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken