Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER ICON - 2025

€ 11.990,- € 12.990,-
Garantie: Ja
Nieuw
62 Yellow
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

10 Jaar SCRAMBLER DUCATI, tijd voor een feestje! 
Scrambler Ducati bestaat 10 jaar, en dat laten we niet ongemerkt voorbijgaan. Om dit jubileum te vieren, krijg je eenmalig €1.000,- korting op de geselecteerde Scrambler-modellen!
We hebben meerdere Scramblers direct uit voorraad leverbaar, in diverse kleurstellingen, dus er zit altijd een stijl tussen die bij jou past.

Actievoorwaarden
- Alleen geldig op geselecteerde voorraadmodellen
- Op = op!

Scrambler Ducati Icon 2GEN, modern, speels en vol karakter
De vernieuwde Scrambler Icon 2GEN combineert iconisch design met moderne technologie.
Lichter, slimmer en stijlvoller dan ooit, met een frisse look, verbeterd rijcomfort en een geavanceerd TFT-dashboard.
Perfect voor wie houdt van vrijheid, plezier en karakter op twee wielen.

Meer weten of direct een proefrit plannen?
Stuur ons een mailtje naar: verkoop@ducatiamsterdam.nl

Vier dit jubileum met ons mee en rij binnenkort weg op een echte Ducati Scrambler!

De getoonde prijs is rijklaar, inclusief alle bijkomende kosten en 24 maanden garantie.

Ducati Amsterdam 
Mail: verkoop@ducatiamsterdam.nl
Telefoonnummer: 020-6826493  

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag : 10:00 uur - 18:00 uur.
Zaterdag : 10:00 uur - 17:00 uur.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion