Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- _____________________________________________
Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.
Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!
Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.
De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.
Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.
Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.
Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.
Joppen Motoren
Strijperdijk 3D
5595XM Leende
T. 0402062033
E. info@joppen.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Superquadro L-twin cilinder,4 kleppen per cilinder,Desmodromisch,vloeistof gekoeld. |
Boring x slag | 100 mm x 100 mm |
Cilinder inhoud | 955 cc |
Comp. verhouding | 12.5:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | elektronisch brandstofinspuitsysteem. dubbele verstuivers per cilinder. volledige ellipsvormige gasklephuizen met Ride-by-Wire. Inlaatsysteem met variabele lengte |
Ontsteking | |
Vermogen | 155 pk / 114 kW bij tpm |
Max. koppel | 104 Nm bij 9 tpm |
Koppeling | Hydraulische natte multiplaatkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 37/15 |
Overbrenging | Ketting, Z15/Z43 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Aluminiumlegering frame |
Vering voor | Volledig verstelbare Showa BPF-vork. 43 mm verchroomde binnenbanden |
Vering achter | Volledig instelbare Sachs unit. Aluminium enkelzijdige swingarm |
Remmen voor | 2x 320mm semi zwevende schijven, radiaal gemonteerde Brembo Monobloc Stylema (M4.30) 4-zuiger remklauwen met Bosch ABS |
Remmen achter | 245mm Schijf, 2-zuiger remklauw met Bosch ABS |
Voorband | Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17 |
Achterband | Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17 |
Wielbasis | 1469 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 840 mm |
Drooggewicht | 176 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: CAGIVA, DUCATI, HUSQVARNA, MASH, MV AGUSTA |
Joppen Motoren is een allround motorzaak met de motor voor elke keus.
Ook voor onderhoud, service, kleding, en accessoires. De rijke historie van het bedrijf zorgt altijd voor maatwerk advies en de best passende prijs.
 | Leende, Noord-Brabant |
 | 040-2062033 |
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn alÂtijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het realiÂseren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouwÂkundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza opÂgetrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich
in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte benÂzinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties koÂmen er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer nietÂtemin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meerÂderheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te
weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare comÂponenten tot één geheel te integreren.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken