Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 950 RVE - 2021

Garantie: Ja
9812 Km
ROOD
ducati - hypermotard-950-rve
ducati - hypermotard-950-rve
ducati - hypermotard-950-rve
ducati - hypermotard-950-rve
ducati - hypermotard-950-rve
ducati - hypermotard-950-rve
ducati - hypermotard-950-rve
ducati - hypermotard-950-rve
ducati - hypermotard-950-rve
ducati - hypermotard-950-rve
ducati - hypermotard-950-rve
ducati - hypermotard-950-rve
ducati - hypermotard-950-rve
ducati - hypermotard-950-rve
ducati - hypermotard-950-rve
ducati - hypermotard-950-rve
ducati - hypermotard-950-rve
ducati - hypermotard-950-rve
ducati - hypermotard-950-rve
ducati - hypermotard-950-rve
ducati - hypermotard-950-rve
ducati - hypermotard-950-rve
ducati - hypermotard-950-rve
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop: Ducati Hypermotard 950 RVE – Krachtig, speels en uniek!

Ben jij op zoek naar een motorfiets met karakter, performance én Italiaanse flair? Dan is deze Ducati Hypermotard 950 RVE precies wat je zoekt!

Deze Nederlandse motorfiets is in uitstekende staat en staat klaar voor zijn volgende eigenaar. De RVE-uitvoering onderscheidt zich met zijn speciale graffiti-stijl kleurstelling en standaard quickshifter (up & down), wat zorgt voor nóg meer rijplezier.

Specificaties & opties:



Motorblok: 937cc Testastretta 11° L-twin


Vermogen: 114 pk


Elektronica:



Traction Control


Cornering ABS


Wheelie Control


Riding Modes


Full TFT-kleurendisplay




Quickshifter (up/down)


Ride-by-wire


LED-verlichting rondom



Extra’s inbegrepen:



Wordt geleverd met 2 gloednieuwe banden


6 maanden garantie voor zorgeloos rijplezier


Volledig nagekeken en rijklaar



Deze Hypermotard combineert de looks van een supermoto met de technologie van een moderne Ducati. Of je nu bochten wilt pakken op de dijk of indruk wilt maken op het terras – dit is jouw machine.
  • Ook in 2025 gaan wij naar Marokko zowel twee geasfalteerde reizen als een ALL/off-road reis!

    Zie onze website voor meer informatie of bel ons gerust!

    VOL=VOL


    www.techmoto.nl/motorreizen/ 

    Er kunnen geen rechten ontleend worden aan deze advertentie. 


    Wilt u een offerte voor onderhoud, reparatie en/of schadeherstel van uw motor?

    U kunt het werkplaatsformulier op onze website invullen, langskomen of telefonisch contact opnemen met ons. 

    Heeft u liever telefonisch contact? Wij zijn binnen openingstijden telefonisch bereikbaar. 020 845 0030| +31 6 18259807

    Openingstijden:
    Maandag: gesloten
    Dinsdag: 9:00 t/m 17:30 
    Woensdag: 9:00 t/m 17:30 
    Donderdag: 9:00 t/m 17:30
    Vrijdag: 9:00 t/m 17:30 
    Zaterdag: 9:00 t/m 17:30
    Zondag: gesloten

    Techmoto
    Pieter Braaijweg 113
    1114AJ, Amsterdam-Duivendrecht
    BTW-nummer: NL002322859B73
    KVK-nummer: 61155721

    Techmoto is een jong en dynamisch bedrijf dat de focus legt op kwalitatief hoogwaardige motoren. Alle motoren die wij aanbieden hebben geen schadeverleden, pekelschade en/of onjuiste tellerstanden. De motoren worden door een strenge inkoopprocedure volledig gecheckt op juistheid en daar nemen wij ruim de tijd voor. Techmoto geeft altijd 3 maanden garantie op alle motoren.

    In ons assortiment vind u voornamelijk BMW motoren. Wij hebben jarenlange ervaring met motoren uit dit segment en kunnen u goed begeleiden met het vinden van de juiste type motorfiets.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Techmoto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion