Nieuwsbrief:

DUCATI  900 MHR - 1983

€ 19.990,- € 21.990,-
Garantie: Ja
17093 Km
.
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen
Bekleding: Stof
Aantal eigenaren: 2
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

In geheel originele staat verkerende Ducati 900 SS Maik Hailwood Replica afkomstig van 2e Duitse eigenaar.

Deze 900 MHR is voorzien van Duitse (brief) registratie papieren en wordt aangeboden op basis van zo mee!
Wat inhoudt dat de motorfiets goed lopen/ rijdend afgeleverd wordt zonder NL kenteken.
Indien gewenst kunnen wij deze échte Koningsasser leveren incl. garantie en NL kenteken.

Neem gerust contact op voor meer informatie over deze Ducati, uiteraard helpen we u ook graag veder met andere Koningsasser/ klassieker wensen. 

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion