Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 CL-X SPORT - 2025

Nieuw
Wit / Grijs
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
cfmoto - 700-cl-x-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf


De 700CL-X SPORT is onstuimig en energiek. Deze café-racer koppelt eigenheid aan uitstekende prestaties en een verfijnde styling. De CL-X designtaal, met de "X"- elementen in onder andere de koplamp en het achterlicht, de ronde spiegels, het zichtbare frame, de alminium zijpanelen en de slanke vorm van de brandstoftank, doet alle hoofden draaien.

Met de boven de kroonplaat gemonteerde clip-ons, het Maxxis-rubber rond de 17-inch velgen, de wave-type-remschijven en de Brembo Stylema monobloc remklauwen heeft de 700CL-X Sport een duidelijk agressievere houding. Het solo zadel, stoere windscherm en de ronde bar-end spiegels maken het plaatje af.
 

De 700CL-X SPORT is standaard uitgerust met ride-by-wire gasklepbediening, slipperkoppeling, cruise control, Brembo-remmen, KYB-vering, clip-on bars en LED-verlichting.

Het Brembo-remsysteem met ABS garandeert de veiligheid op alle soorten wegdek. Aan de voorzijde worden de twee 300 mm schijven afgeremd door een stel top-of-the-range radiale Brembo Stylema-vierzuigerremklauwen. Achteraan vind je een 260 mm schijf met daarop een 34 mm Brembo remklauw met enkele zuiger.

De 700CL-X SPORT heeft die geraffineerde SPORTY look in café-racer stijl, vanuit welke hoek je hem ook bekijkt.

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1983 - De Meriden schuld bereikt in 1980 de 2 miljoen pond. In oktober scheld de Britse regering Triumph een schuld kwijt van 8,4 miljoen pond maar laat een schuld openstaan van nog een twee miljoen pond aan de Britain's Export Credit Guarantee Dept. Triumph gaat in de volgende jaren met verschillende modellen experimenteren maar de schulden zijn niet meer weg te werken. De productie van de Bonneville werd gestaakt in 1983 doordat het bedrijf in de herfst failliet raakt. In hetzelfde jaar flirt de pennyloze firma met een overname van de Hesketh motorfiets. Sterker nog, men neemt een Hesketh model en verkoopt deze met Triumph emblemen erop.
© 2000 - 2025 Motoroccasion