Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 XR - 2024

Garantie: Ja
9673 Km
GRAVITY BLUE ME
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Te koop bij Motor Venray: BMW S 1000 XR 2024

Bent u op zoek naar een krachtige en complete sport-tourmotor? Wij bieden een BMW S 1000 XR uit 2024 aan met slechts **9573 kilometer op de teller**. Deze motor combineert indrukwekkende prestaties met optimaal comfort en is perfect voor lange ritten en bochtige wegen.

Deze motorfiets valt nog onder de **resterende fabrieksgarantie**, waardoor u verzekerd bent van kwaliteit en gemoedsrust. Bovendien betreft het een **BTW-motor**, wat interessant kan zijn voor zakelijke kopers.

De BMW S 1000 XR is volledig uitgerust met onder andere:
-Cruise control** voor ontspannen lange afstanden.
-Elektronische vering** die zich aanpast aan uw rijstijl en de wegomstandigheden.
-Quick shifter** voor soepel en razendsnel schakelen zonder koppeling.

Bezoek ons bij Motor Venray voor meer informatie of om deze motor in het echt te bekijken. Wij helpen u graag verder!


018A M Endurance ketting
019C Dynamic ESA Pro
0222 Schakelassistent Pro
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0386 Handleiding nederlands
0451 Style Sport
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0538 Snelheidsregeling
0562 Extra koplamp
0589 Handbescherming
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0636 Middenbok
0665 Bagagerek
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
06ac emergency call, 018a m endurance ketting, 0233 touringpakket, 0235 dynamicpakket, 0562 mistlichten voor, 0603 alarm, 0792 hoge buddyseat gtl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion